Kérdések, melyek leginkább foglalkoztatnak Titeket
Kiemelten összeszedtük, folyamatosan gyűjtjük, azokat a kérdéseiteket, melyekről a legtöbbször érdeklődtök.
Kérdezz tőlünk! Mi is kíváncsiak vagyunk Rád! Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot itt.
Mi az a natúrkozmetikum?
A natúrkozmetikumok olyan természetes alapanyagú készítmények, melyek több, mint 90%-ban „zöld”, azaz természetes eredetű összetevőket tartalmaznak. Fő hatóanyagai növényi kivonatok és olajok. Azonban vannak olyan gyógyhatású, gyógynövényes kozmetikumok, melyek főképp szintetikus, kémiai összetevőkre épülnek, és tartalmaznak a bőrödre káros kőolajszármazékot, egyéb ásványi olaj származékot, parabént, BHT-t, SLS-t vagy szilikont. Ezek nem minősülnek natúrkozmetikumnak. Légy Te is tudatos vásárló, és ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék összetevő listáját (INCI).
A Herbiovit natúrkozmetikumok csak természetes összetevőket tartalmaznak?
Termékeink megfelelnek a szigorú natúrkozmetikai minősítésnek, így elmondható, hogy több, mint 96%-ban természetes összetevőket tartalmaz. Csupa-csupa növényi kivonatokkal és növényi olajokkal, melyek egymás hatását erősítve fejtik ki bőrápoló hatásukat eredményesen. A receptúrát úgy alkottuk meg, hogy minimalizáljuk a fölös adalékanyagokat, elkerülve, hogy potenciálisan irritáló vagy káros szintetikus anyagokat vigyél fel a bőrödre. Így a krémeink parabénmentesek, BHT mentesek, SLS mentesek, ásványi olaj származék mentesek. Nem tartalmaznak szintetikus szín- és illatanyagot. Ráadásul a Herbiovit termékek vegán natúrkozmetikumok, azaz nem tartalmaz állati eredetű összetevőket sem.
Milyen szakmai háttérrel készült a Herbiovit natúrkozmetikumok receptúrája?
Évtizedes tapasztalatainkra és megszerzett tudásunkra alapozva, szakértő, termékfejlesztő csapatunkkal megalkottuk ezt az egy egyedi bázisú receptúrára épülő natúrkozmetikai termékcsaládot. Fejlesztő csapatunk természetgyógyászból, szépségtanácsadóból, bőrgyógyász kozmetikusból és tapasztalt vegyészmérnökből áll. Folyamatosan követjük a trendeket, ezáltal ötvözni tudjuk a legújabb kutatási és fejlesztési eredményeket a népgyógyászatra épülő hagyományokkal.
Nézz szét a termékeink között: https://herbiovit.hu/herbiovit-termekek
Ha natúrkozmetikum, akkor biztosan vegán is a termék?
Magában a natúrkozmetikum elnevezés, vagy jelölés, nem feltétlen jelenti, hogy vegán is a termék. Tartalmazhatnak állati eredetű összetevőt pl. zselatint, méhviaszt, csiganyálat, stb. Mi a termékeinket úgy alkottuk meg szakértői csapatunkkal, hogy vegán formulák legyenek. Nem tartalmaznak állati eredetű összetevőt, és az Európai Uniós szabályozással összhangban, nem végzünk állatkísérleteket sem. Cruelty-free termékek.
Miért válasszak inkább natúrkozmetikumot?
Szeresd a bőröd. Mint ahogy nem mindegy milyen minőségű ételeket eszel, ugyanúgy nem mindegy mit kensz nap, mint nap a bőrödre. A természetes alapanyagú, natúr készítmények tökéletesen ápolják, hiszen nem tartalmaznak semmilyen egészségre káros anyagot vagy fölös adalékanyagot. Abszolút jótékony hatással vannak bőrödre. A natúrkozmetikumok azonban a növényi eredetű összetevőknek köszönhetően nemcsak táplálják és hidratálják a bőrt, de a kevesebb kemikália használatával, környezetünkre is kedvező hatással vannak. Használatukkal sokat tehetünk otthonunk, környezetünk megóvásáért és a tudatosabb életmódért.
Mi történik, ha nem talált otthon a futár?
INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK. Amennyiben nem talál otthon a Futár a kézbesítés napján, vagy valamilyen okból meghiúsul a csomagátvétel, ne izgulj. A Futár a következő munkanapon automatikusan újra meg fogja próbálni a kézbesítést. Erről az általad megadott e-mailcímre értesítést is kapsz. Bővebb információt a többszöri kézbesítésről a GLS ügyfélszolgálata tud adni itt: https://gls-group.com/HU/hu/kontakt/elerhetoseg.
Szállítással, csomagküldéssel kapcsolatos gyakori kérdésekről és válaszokról ide kattintva olvashatsz: https://herbiovit.hu/szallitassal-kapcsolatos-informaciok
Hogyan működik a GLS csomagpont?
Amennyiben a GLS Csomagpontba történő szállításmódot választod, válassz egyet a több, mint 400 településen jelen lévő 1100 GLS Csomagpont közül, ahol át szeretnéd majd venni a csomagod. A Csomagpontok többnyire frekventált helyen találhatóak, benzinkutakon, bevásárlóközpontokban. A csomagod a feladást követő 24 órán belül kézbesítjük is az általad választott Csomagpontra, melyről SMS-t küldünk számodra az általad megadott telefonszámra.