Sütik kezelése: A www.herbiovit.hu weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Neked.

Szállítással kapcsolatos információk

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS Futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található e-mailen.


Szállítási díjak

Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

Rendelésed bruttó össz.értéke Házhoz Csomagpontra
0 - 3 999 Ft-ig 1 490 Ft 1 290 Ft
4 000 - 9 999 Ft-ig 990 Ft 890 Ft
10 000 Ft-tól INGYENES INGYENES


A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől.

A csomagod útját az e-mail értesítőben kapott csomagszámod segítségével interneten is nyomon követheted a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon. Ezért kérjük, olyan e-mail elérhetőséget adj meg, amelyen biztosan elérhetünk és elolvasod.

 

1) Házhozszállítás GLS Futárszolgálattal

Abban esetben, ha ezt a szállítási módot választod, csomagodat a GLS Futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Neked az általad megadott BELFÖLDI címre (lakásodra, munkahelyedre) munkaidőben (hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 között), a feladástól számított 1 munkanapon belül. A kiszállítással kapcsolatban a GLS Futárszolgálat fogja tartani Veled a kapcsolatot E-MAIL és SMS formájában. A kiszállítás napjáról e-mailben értesítenek. Ha nem tudod átvenni a csomagot, akkor a Futár másnap ugyanúgy megpróbálja kikézbesíteni rendelésedet. A GLS címzetteknek szóló részletes tájékoztatását a kézbesítési lehetőségekről itt olvashatod el:
https://gls-group.eu/HU/hu/kezbesitesi-lehetosegek

A Futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Csomagod átvételekor készpénzzel, vagy ha a Futárszolgálat munkatársa kártyás tranzakció elfogadására alkalmas eszközzel is rendelkezik, akkor kártyával fizethetsz.

Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni biztonságos SimplePay fizetéssel.


Kérdések a házhozszállítással kapcsolatban

  • Hány napon belül kapom meg a rendelésem?

A rendelésed feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Ha a rendelést bármely munkanapon 15 óráig leadod, akkor csomagodat általában még aznap átadjuk a GLS Futárszolgálatnak, így várhatón már a következő munkanapon 8 és 17 óra között ki is szállítják Neked. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza azt. 

  • Mikor történik a kiszállítás?

A GLS Futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

  • Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját?

Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem (pl.kedd 10:05 perc). A Futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Azonban az értesítőben láthatod a Futár elérhetőségét, tapasztalatunk szerint kellően rugalmasak, hogy ha lemaradtál, vagy épp nem vagy a megadott helyszínen, akkor a Futárral egyeztetve ismételt kézbesítést, vagy egy köztes helyen lévő találkozást a környékeden kérhetsz, ez egy jó megoldás lehet.

  • Mi történik, ha akkor jön a Futár, amikor nem vagyok itthon?

Mivel a Futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen. Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, lásd előző kérdés.

  • Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?

Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a Futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

  • Fel tud-e hívni a Futár a kézbesítés előtt fél órával?

Minden Futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk, hogy ha nagyon fontos, a helyi depo/elosztó elérhetőségén csomagszámod alapján érdeklődhetsz a várható útvonalról és ezáltal a Futár várható érkezéséről is itt: https://gls-group.com/HU/hu/kontakt/elerhetoseg.

  • Nem talált otthon a Futár, most mi lesz? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK.

Amennyiben nem talál otthon a Futár a kézbesítés napján, vagy valamilyen okból meghiúsul a csomagátvétel, ne uzgulj. A Futár a  következő munkanapon automatikusan újra meg fogja próbálni a kézbesítést. Erről az általad megadott e-mailcímre értesítést is kapsz. Bővebb információt a többszöri kézbesítésről a GLS ügyfélszolgálata tud adni itt: https://gls-group.com/HU/hu/kontakt/elerhetoseg.


 

2) Átvétel GLS Csomagponton vagy Csomagautomatánál

Nem tudsz folyamatosan otthon lenni és attól tartasz, hogy pont akkor nem leszel otthon, mikor jön a Futár? Semmi gond. Akkor ezt a lehetőséget válaszd, számodra ez a megfelelő megoldás. Az egyre népszerűbb Csomagpontok vagy csomagautomaták, olyan üzletek/helyszínek, ahova a Futár csak lerakja a csomagot. Ezután értesítést küldünk Neked e-mailen és az üzlet/helyszín nyitvatartási ideje alatt 5 munkanapon belül átveheted a megrendelésedet. Átvételkor fontos, hogy vidd magaddal személyi okmányodat, amivel igazolni tudod magad. Csomagautomata esetén 0-24 órában érte mehetsz, és természetesen igazolnod sem kell magad.

A Csomagpontra való kiszállítás picivel kedvezőbb, mint a házhozszállítás. A Csomagponton is tudsz utánvétellel fizetni. Azonban vedd figyelembe, hogy nem minden GLS Csomagponton tudsz bankkártyával fizetni. Ezt is vedd figyelembe a kiválasztásnáI.
Nagyon sok Csomagpontot találsz az országban, több, mint 400 településen jelen lévő 1100 GLS Csomagpont közül választhatsz. Vásárláskor ki tudod választani, hogy melyikbe tegye le a Futár a Te csomagodat. Nézd meg, hogy településeden hol vannak ilyen üzletek/helyszínek: 
GLS Csomagpontok

A megrendelt termékeket tartalmazó csomagodat az általad kiválasztott BELFÖLDI GLS Csomagpontról (1-5 munkanapig) vagy Csomagautomatából (1-12 munkanapig) veheted majd át személyesen a Neked alkalmas időpontban. A kiszállítással kapcsolatban a GLS Futárszolgálat fogja tartani Veled a kapcsolatot E-MAIL és SMS formájában. Csomagautomata választása esetén vedd figyelembe, hogy az automata foglaltsága esetén a szállítási idő extrém módon is megnövekedhet.

Ajánljuk, hogy állíts be magadnak emlékeztetőt a csomagról, hogy ne felejtsd el felvenni a csomagodat.

 


Kérdések a Csomagponttal kapcsolatban:

  • Hogyan működik a GLS Csomagpont?

Amennyiben a GLS Csomagpontba történő szállításmódot választod, válassz egyet a több, mint 400 településen jelen lévő 1100 GLS Csomagpont közül, ahol át szeretnéd majd venni a csomagod. A Csomagpontok többnyire frekventált helyen találhatóak, benzinkutakon, bevásárlóközpontokban. A csomagod a feladást követő 24 órán belül kézbesítjük is az általad választott Csomagpontra, melyről SMS-t küldönk számodra az általad megadott telefonszámra. 

  • Mikor van nyitva a Csomagpont?

A Csomagpontok többségben 10:00 és este 20:00 között vannak nyitva. Egy legördülő listából választhatod ki, hogy melyik a hozzád legközelebb eső. Majd a kiválasztott csomagpont oldalán tudod megnézni a pontos nyitva tartást.

  • Mikor mehetek a csomagért?

A GLS SMS-ben fog tájékoztatni, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott Csomagpontba. Értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheted a küldeményt figyelembe véve a kiválasztott Csomagpont nyitvatartási idejét. A küldeményt személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával tudod átvenni a csomagszámra hivatkozva. Amennyiben a 3. munkanapon sem vetted át a csomagod, ismételten SMS értesítést küldünk, hogy figyelmeztessünk. A Csomagpontba maximum 40 kg súlyú csomagot tudunk szállítani. Több átvevő is megadható a csomagon. 

 


További gyakran ismételt kérdések a csomagküldéssel és a GLS Futárszolgálattal kapcsolatban bővebben itthttps://gls-group.com/HU/hu/gyik 


 

Fenntarthatóság a kiszállítás során

Alapfilozófiánk és értékrendünk, hogy maximálisan szem előtt tartjuk a környezetvédelmet és a fenntarthatóságot a csomagküldéseink során is. Folyamatosan arra törekszünk, és dolgozunk azokon a lehetőségeken, amelyekkel a lehető legkisebb szén-dioxid kibocsátás mellett biztosíthatjuk a csomagjaink kiszállítását Neked. 

Szállítási partnerünk a GLS Futárszolgálat is odafigyel az ökológiai lábnyomára, folyamatosan figyelemmel kíséri a környezetvédelemben elért eredményeit, és nyilvántartást vezet ezekről. A GLS az aktuális fenntarthatósági jelentésében közzéteszi az emissziós adatokat. A károsanyag-kibocsátás számítására alkalmazott módszere megfelel az Üvegházhatást okozó gázokra vonatkozó jegyzőkönyvben (Greenhouse Gas Protocol), illetve ISO 14064-1 szabványban leírtaknak. A GLS, mint vezető európai csomaglogisztikai szolgáltató, tisztában van azzal, hogy felelősséggel tartozik a környezetért és a társadalom felé. 

           

Az EcoVadis arany fokozatú tanúsítvánnyal ismerte el a GLS-csoport fenntarthatóság terén elért eredményeit. Tevékenységének a környezetre gyakorolt hatását illetően társaságuk a legjobb 7%-ba tartozik a postai, futárpostai és multimodális árufuvarozási ágazatban.

Így mi is nyugodtan bízzuk csomagodat rájuk.


A szállítástól való elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruházunk nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.


A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, kipróbálásból eredő hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában veszünk vissza. Vásárolj kockázat nélkül és próbáld ki prémium minőségű termékeinket, hiszen minden termékünkre 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Érdekel? Bővebben itt tájékozódhatsz a garancia feltételeiről.

 

Köszönjük rendelésed!

 

Vissza a főoldalra

Az oldal tetejére